Нестле България АД

nestle logoКогато говорим за шоколадови и кулинарни удоволствия, напитки и други продукти от хранителната индустрия, като безспорен лидер на българския пазар изниква Нестле България. Освен че Нестле е най-голямата компания за храни и напитки у нас, тя се нарежда и на челните позиции сред стратегическите инвеститори в сферата на хранителната промишленост в страната. Компанията за първи път стъпва в България през 1994 година и за над 16 години е спечелила доверието на милиони потребители, благодарение на качествените и разнообразни продукти, инвестициите, които прави за развитие и разширяване на дейността си и обществено значимите инициативи, които организира непрекъснато.

В България се разпространява богата гама от продукти с марки на NESTLE, обхващи различни категории храни и напитки: кафе, шоколадови и захарни изделия, бонбони, десерти, шоколадови и обикновени бисквити, детски храни, кулинарни продукти, млечни продукти, зърнени закуски, храни за домашни любимци и др. Повечето от тях се предлагат на пазара под собствена марка.

За Нестле най-голям относителен дял в продажбите (в световен мащаб) има категорията наnescafe напитките, което се дължи на най-популярната марка на Нестле – NESCAFE (инстантното кафе, чието име се е превърнало в нарицателно за разтворимите кафета изобщо). В категорията на разтворимите напитки компанията предлага и разнообразие от продукти като кафе с добавки – NESCAFE 3in1, NESCAFE 2in1 и др., сметана за кафе – COFFEE-MATE, любимата напитка на децата – какао NESQUIK. От скоро в портофилиото от напитки на Нестле се включва и нов вид чай на пакетчета. Чаят е с марка NESTEA Premium Selection и включва десет вида органични, ароматни и билкови чайове.

nestle logoПо отношение на шоколадовите и захарни изделия NESTLЕ предлага едни от най-обичаните и известни марки като Kit Kat, Lion,  Мура, LZ, шоколади Кума Лиса и NESTLЕ, бисквити Житен дар, бонбони BOSS и After Eight, дражета и много др.

За най-малките Нестле разполага и с пълна гама бебешки продукти – nestle infant nutrition logoразтворимо мляко NAN, бебешки течни и инстантни каши, готови млечни каши, супи, пюрета – месни, плодови и зеленчукови, сокове и др. Компанията поддържа високо качество и се позиционира изключително добре в този сегмент от пазара.

Нестле обхваща и още една интересна категория на хранителните продукти, а именно кулинарните. Със своята марка MAGGI, maggi logoкомпанията е безспорен лидер в този сегмент на българската сцена. Под марката, на пазара у нас могат да бъдат открити популярните напоследък фиксове, традиционни и разтворими супи, бульони, подправки и много др. Всички тези продукти печелят доверието на българките потребители не само с качеството и високите си вкусови характеристики, но и с улеснението и удобството, което създават.

Компанията изключително много залага на здравословното хранене и поддържа високи стандарти в това отношение, като в допълнение предлага и разнообразие от nestle cereals logoзърнени закуски. Една от най-известните марки зърнени закуски е Nestle Fitness, която печели доста потребители сред женската аудитория, като закуската, осигуряваща стройна фигура. Сред другите такива са GOLD FLAKES, MUSLI, CHOCAPIC, COOKIE CRISP, CORN FLAKES, CHEERIOS и др.

purina pet care logoВ грижата за домашните любимци, потребителите ползват и още една марка под шапката на Нестле – PURINA. Марката обеднява едни от водещите световни имена, що се касае до продуктите за домашни любимци – Spillers, Ralston и Friskies.

Като свидетелство за сериозните си позиции на пазара, Нестле поддържа в България два производствени центъра в град София и Варна. Фабриката в столицата е за шоколадови изделия, и бисквити и се позиционира като център по компетентност за шоколадови изделия в Европа и e една от трите най-големи фабрики за производство на KIT KAT в света. Фабриката за сладолед, разположена в град Варна, извършва производство както за местния пазар, така и за износ за Македония, Румъния, Грузия и Албания. Основен приоритет на компанията е непрекъснато да разработва нови продукти и да подобрява качеството на вече съществуващите, напълно в съответствие с основния девиз на Нестле – Добрата Храна води до Добър Живот!

Comments are closed.