Новата KIT KAT® игра “Хайде на море!”

kit_kat_igraЗа да засили позициите на KIT KAT® като марка №1 на пазара за Шоколадови Десерти, Нестле България АД подготви атрактивна Интернет активност. Специална игра на FACEBOOK страницата на Кит Кат, ще изпрати 8 фена на море в KIT KAT® караваната на най-посещавания къмпинг – Градина.

Механизъм на играта на Кит Кат: Хайде на море!

Всеки желаещ може да качи снимка как си почива в натовареното ежедневие на www.facebook.com/kitkatbg и ще участва в лотария за спечелването на 5 дни в караваната заедно с двама негови приятели. Играта ще продължи от 1-ви Май до 10-и Юни. Печелившите имена ще бъдат изтеглени на 2 пъти – веднъж на 21-и Май и още един път на 11-и  Юни. На всеки спечелил ще бъдат предложени 2 седмици, от които може да избере по-удобния за него период, за да отиде на море! Подробности за играта може да се намерят на страницата на Кит Кат  във FACEBOOK!

В подкрепа на промоционалната оферта и играта са предвидени POS материали (плакати, шелфтокъри, паразитни ленти, палетни ролки, бинове) и Интернет кампания!

Bookmark the permalink.

Comments are closed.